20. juni, kl. 12.00 – Vielse og mottakelse

Guro og Magnus gifter seg i Svenska Margaretakyrkan. Du er hjertelig velkommen til å bli med, i alle fall hvis du fyller ut skjemaet.

Hjertelig velkommen!

mottakelse

Nyhetsbrev

Ta imot info om nye reiser. Vi sender kun en sjelden gang.